4. 6. 2019 - Bajram

Včeraj je bil za muslimane zadnji dan Ramadana in danes je začelo trodnevno praznovanje Bajrama. Najin dan pa je potekal precej običajno. Zjutraj sva po zajtrku odšli v Göreme na delo. Po dobrem tednu sva zamenjali delovna mesta. Sarcia je odšla v Hereke, Tjaša pa v Flintstones agencijo. Sarcia se je za začetek pobližje spoznala s sodelavci in sistemom dela. Dobila je prvo delovno nalogo, ki je bila podobna prvi Tjašini nalogi v Hereke. Raziskovala je Göbeklitepe  in o tej znamenitosti napisala poročilo v angleščini. Na kosilo je v hotelsko kuhinjo odšla s sodelavko. Tjaša je imela bolj sproščen dan saj je direktor, agencije zelo veren in se ob praznikih delo na agenciji upočasni. S direktorjem in sodelavcem je odšla do njihovega prijatelja, ki je danes odprl nov hotel z namenom da mu zaželijo srečo pri poslovanju in vesel Bajram. Ob 16.00 sva odšli na avtobus in nazaj v Nevşehir. Vroče popoldne sva preživeli v bazenu. Po večerji pa sva z Öznör in Tuncayem odšle na dom Öznörjevega brata, da sva spoznali kako poteka praznovanje Bajrama pri turški družini.Bilo je zelo zabavno. Naš pogovor se je vrtel pretežno okoli doživljanja turških telenovel v Sloveniji. Okrog 11.00 sva se vrnili v hotel in odšli spat.