30. 5. 2019 - Prosti dan - nezgoda

Zjutraj sva vstali zelo naspani, saj sva imeli prosti dan. Ravno da sva ujeli zajtrk. Ob 11.00 sva odšli na avtobus do Göreme. Tam sva najprej zamenjali denar v bližnji menjalnici. Nato sva si izposodili avto - Fiat Lineo. En krog se je z nama najprej peljal uslužbenec. Nekaj deset metrov pred črpalko nam je na stop znaku zmanjkalo bencina. Avto smo porinili s ceste v senco. Nato je uslužbenec odšel do črpalke po diesel gorivo. Po dobrih petnajstih minutah je prišel z gorivom nazaj. Prerezali smo plastenko za vodo in začeli točiti gorivo. Po nekaj litrih natočenega goriva, se je uslužbenec prijel za glavo. Ugotovil je, da bi moral kupiti in natankati bencin 95, ne pa diesel. Spet je odšel do črpalke in nabavil bencin. Naposled smo le natočili nekaj litrov bencina 95. Nato smo se odpeljali na začetno mesto. Vožnja sva nadaljevali sami, in sicer v Avanos na kosilo. Ogledali sva si mesto, nato pa odšli v nakupovalno središče, po poletna oblačila. Zvečer na večerji se nama je pridružil najin mentor Tuncay. Predali sva mu oblačila za pranje ter povedali našo dogodivščino. Bil je zelo zadovoljen in ponosen na našo novo izkušnjo. Zvečer sva odšli še malo do Göreme na sladoled. Ob prihodu nazaj v hotel, sva si privoščili še čaj.